Vartotojo paskyra
Kaip gauti profesionalo nuolaidą?
Tai galite padaryti nuėję į puslapį "Meistrų nuolaidos" ir užpildę anketą arba prisijungę prie paskyros ir užpildę anketą registruotiems klientams.
Kaip susikurti naują vartotojo paskyrą?
Puslapio viršuje, dešiniajame kampe spustelėkite ant „Prisijungti“, skiltyje „Sukurkite paskyrą“ užpildykite reikalingus laukelius ir spauskite „Registruotis“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti registracijos patvirtinimą.
Jeigu pamiršau savo vartotojo slaptažodį?
Puslapio viršuje, dešiniajame kampe, spustelėjus ant „Mano Paskyra“, spauskite „Prisijungti“, „Pamiršote slaptažodį?“. Įveskite el. pašto adresą (būtinai tą, su kuriuo registravotės) ir spauskite „Patvirtinti“. Į Jūsų el. paštą bus atsiųsta nuoroda su slaptažodžio atnaujinimu.
Ar galiu patikrinti savo užsakymo būseną?
Registruoti klientai per savo paskyrą gali stebėti užsakymo būseną, užsakymų istoriją. Prisijungę prie savo paskyros spauskite „Užsakymai“. Neregistruoti klientai visą informaciją gali rasti paspaudę nuorodą el. laiške "Užsakymo patvirtinimas".
Kodėl mano užsakymas atšauktas?
Atmetimo priežastys gali būti kelios:
- negavome apmokėjimo už prekes;
- pateikėte tokį pat užsakymą daugiau nei vieną kartą;
- užsakymas atmestas Jūsų prašymu;
- nepakankamas užsakytų prekių likutis sandėlyje.
Gavau ne tas prekes, ką daryti?
Jeigu esate įsitikinęs(-usi), jog gautos prekės yra ne jūsų, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 605 58877 arba el. paštu info@beautykit.lt
Gavau siuntinį, tačiau jame ne visos užsakytos prekės, ką daryti?
Jeigu gautame siuntinyje trūksta jūsų užsakytos prekės, tuomet susisiekite su klientų aptarnavimo centru telefonu +370 605 58877 arba el. paštu info@beautykit.lt